Sekretarz
Do zadań Sekretarza należy wykonywanie w imieniu Wójta funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Gminy, a w szczególności:
-
opracowywanie lub współudział w opracowaniu projektów statutów i regulaminów organizacyjnych,
-
nadzór nad opracowaniem zakresów czynności na stanowiskach pracy,
-
sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
-
dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
-
dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
-
planuje koszty Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie Gminy,
-
koordynuje i nadzoruje prace remontowe w budynku Urzędu,
-
nadzoruje zakupy środków trwałych i materiałów,
-
dba o dostarczenie dla Urzędu Gminy bieżących przepisów prawnych,
-
wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Wójta.
Współpracuje z Radą Gminy i prowadzi nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz książkę kontroli. Prowadzi sprawy związane z wyborami, referendami i spisami.
Sprawuje nadzór nad działalnością następujących komórek organizacyjnych:
-
Stanowisko d/s obsługi Rady Gminy
Realizuje zadania określone w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu
Prowadzi sprawy Gminy powierzone przez Wójta.