Logo dostępności
grafika baner strony tytułowej

Obwieszczenie plan ogólny



               Dziadkowice, dnia 21.11.2024 r.


OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY DZIADKOWICE
o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego Gminy Dziadkowice
 


Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)  oraz art. 39 ust. 1 w związku
z art. 46 ust. 1 pkt. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)  zawiadamiam
o podjęciu uchwały nr VI/30/2024 Rady Gminy Dziadkowice z dnia 30 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Dziadkowice.

 
Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice administracyjne Gminy Dziadkowice.
 
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania
na środowisko w terminie od dnia 21.11.2024 r. do dnia 20.12.2024 r.

 
Wnioski należy składać wyłącznie na formularzu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509).
Formularz dostępny jest na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej  Gminy Dziadkowice pod adresem: http://bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl/plan-ogolny-gminy-dziadkowice.html
 
            Składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
            Wnioski na w/w formularzu należy składać do Wójta Gminy Dziadkowice:
1) w formie papierowej ( osobiście lub listownie) na adres:  Urząd Gminy Dziadkowice, Dziadkowice 13, 17-306 Dziadkowice
 lub
2) w formie elektronicznej za pośrednictwem:
– poczty elektronicznej na adres: gmina@dziadkowice.pl  lub
– elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /bcblq89315/SkrytkaESP

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Dziadkowice.
 
 

  Wójt Gminy Dziadkowice

Antoni Apoloniusz Brzeziński

 
 

 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie  ochrony  osób  fizycznych  w  związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i  w  sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, iż:
Administratorem  przekazanych  danych  osobowych  jest  Wójt Gminy Dziadkowice, Dziadkowice 13,
17-306 Dziadkowice
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl; tel. 504 976 690.
Państwa dane będziemy przetwarzać w celach:
 Związanych z opracowywaniem, uchwalaniem planu ogólnego; wydawaniem z niego wypisów i wyrysów –  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw.  z ustawą dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, rozporządzenie ministra rozwoju i technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz innymi właściwymi przepisami szczególnymi.
archiwalnych, kontrolnych w szczególności w celu realizacji obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
w celach kontaktowych – w zakresie numeru telefonu, adresu e-mail. Wyjaśniamy, iż podanie danych dodatkowych („nieobowiązkowych”) odbywa się na podstawie państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wpisanie tych danych we wniosku oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.
realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, którym jest zapewnienie bezpieczeństwa danych przetwarzanych w systemach informatycznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Informacja o odbiorcach danych osobowych, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; w szczególności: sądy, biegli, starostwo powiatowe, notariusz, podatkowe;
inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem lub w oparciu o inny instrument prawny przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora, chodzi głównie o obsługę z zakresu ochrony danych osobowych, IT, informatyczną, z zakresu niszczenia dokumentów; hostingową (hosting skrzynki e-mail);
inni odbiorcy, którym są udostępnianie dane osobowe: obsługa prawna.
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane
Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane/zakończenia postepowania odwoławczego –  o ile przepisy prawa przewidują taki tryb, a następnie w celach archiwalnych/kontrolnych – przez okres zgodny z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych oraz naszym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. Jeżeli przetwarzamy dane na podstawie zgody – a Państwo ją cofną – usuniemy dane w postaci adresu e-mail, numeru telefonu, tj. dane w takiej sytuacji będą przetwarzane do momentu jej cofnięcia.
Informujemy, iż mają Państwo prawo do:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – dotyczy danych nieobowiązkowych wskazanych we wniosku: numer telefonu/adres e-mail; pozostałych danych nie możemy usunąć ponieważ mamy obowiązek ich przetwarzania (ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda).
Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Co do zasady podanie danych jest obowiązkowe, a obowiązek ten wynika z w/w aktów prawnych. Odmowa podania danych może uniemożliwić rozpatrzenie sprawy. Podanie numeru telefonu / adresu e-mail nie jest obowiązkowe. Ich niepodanie pozostaje bez wpływu na bieg sprawy, spowoduje jedynie brak możliwości kontaktu telefonicznego, poprzez e-mail.
Tutaj dowie się Pan/Pani więcej na temat prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych:
Sprzeciw przysługuje wobec przetwarzania przez Administratora danych w prawnie uzasadnionych celach Administratora (czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Powinna/-ien Pani/Pan wtedy wskazać nam szczególną sytuację, która Pani/Pana zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że wykażemy, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub też że Pani/Pana dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną Administratora Pani/Pana interesy będą ważniejsze od interesów Administratora będzie on zobowiązany zaprzestać przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w tych celach.
 
 
 
 





















































































































              
Dziadkowice, dnia 21.11.2024 r.OBWIESZCZENIEWÓJTA GMINY DZIADKOWICEo przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego Gminy Dziadkowice Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)  oraz art. 39 ust. 1 w związku
z art. 46 ust. 1 pkt. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z
późn. zm.) 
zawiadamiam
o podjęciu uchwały nr VI/30/2024 Rady Gminy Dziadkowice z dnia 30 października 2024
r. w sprawie
przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy
Dziadkowice. Granicami obszaru objętego planem
ogólnym są granice administracyjne Gminy
Dziadkowice. Zainteresowani
mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania
na środowisko w terminie od dnia 21.11.2024 r.
do dnia 20.12.2024
r.
 Wnioski należy składać wyłącznie na
formularzu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie
wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z
2023 r. poz. 2509).
Formularz dostępny jest na stronie
internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii
https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego  oraz w Biuletynie Informacji Publicznej  Gminy Dziadkowice pod adresem: http://bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl/plan-ogolny-gminy-dziadkowice.html              Składający wniosek zobowiązany jest
podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby
oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy
jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem,
oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji
lub numer telefonu.
            Wnioski na w/w formularzu należy
składać do Wójta Gminy Dziadkowice:
1) w formie
papierowej ( osobiście lub listownie) na adres:  Urząd
Gminy Dziadkowice, Dziadkowice 13, 17-306 Dziadkowice
 lub2) w formie
elektronicznej za pośrednictwem:
– poczty
elektronicznej na
adres: gmina@dziadkowice.pl 
lub

elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /bcblq89315/SkrytkaESP
 Organem właściwym do rozpatrzenia
wniosków jest Wójt Gminy Dziadkowice.   
Wójt Gminy Dziadkowice

Antoni Apoloniusz Brzeziński
   Zgodnie
z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie  ochrony 
osób  fizycznych  w 
związku  z  przetwarzaniem  danych 
osobowych  i  w 
sprawie  swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, iż:
Administratorem  przekazanych  danych 
osobowych  jest 
Wójt Gminy Dziadkowice,
Dziadkowice 13,
17-306 Dziadkowice
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z
którym można kontaktować się pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl;
tel. 504 976 690.
Państwa dane będziemy przetwarzać w celach:

a.      
 Związanych z opracowywaniem, uchwalaniem planu
ogólnego; wydawaniem z niego wypisów i wyrysów –  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw.  z ustawą dnia 27 marca 2003 r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, rozporządzenie ministra rozwoju i
technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy,
dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego
wypisów i wyrysów oraz innymi właściwymi przepisami szczególnymi.
b.      
archiwalnych,
kontrolnych w szczególności w celu realizacji obowiązku prawnego spoczywającego
na administratorze zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; c.      
w celach
kontaktowych – w zakresie numeru telefonu, adresu e-mail. Wyjaśniamy, iż
podanie danych dodatkowych („nieobowiązkowych”) odbywa się na podstawie państwa
zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wpisanie tych danych we wniosku oznacza
wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.
d.      
realizacji
prawnie uzasadnionego interesu administratora, którym jest zapewnienie
bezpieczeństwa danych przetwarzanych w systemach informatycznych, na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  • Informacja o odbiorcach danych osobowych,
    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  • a.      
    organy
    władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na
    zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z
    przepisów powszechnie obowiązującego prawa; w szczególności: sądy, biegli,
    starostwo powiatowe, notariusz, podatkowe;
    b.      
    inne
    podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem lub
    w oparciu o inny instrument prawny przetwarzają dane osobowe na zlecenie
    Administratora, chodzi głównie o obsługę z zakresu ochrony danych osobowych,
    IT, informatyczną, z zakresu niszczenia dokumentów; hostingową (hosting
    skrzynki e-mail);
    c.      
    inni
    odbiorcy, którym są udostępnianie dane osobowe: obsługa prawna.
  • Okres
    przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane
  • Będziemy
    przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której
    zostały one zebrane/zakończenia postepowania odwoławczego –  o ile przepisy prawa przewidują taki tryb, a
    następnie w celach archiwalnych/kontrolnych – przez okres zgodny z przepisami ustawy
    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie
    aktach wykonawczych oraz naszym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. Jeżeli
    przetwarzamy dane na podstawie zgody – a Państwo ją cofną – usuniemy dane w
    postaci adresu e-mail, numeru telefonu, tj. dane w takiej sytuacji będą
    przetwarzane do momentu jej cofnięcia.
  • Informujemy, iż mają
    Państwo prawo do:
  • a.       na podstawie art. 15 RODO
    prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do
    uzyskania kopii danych;
    b.     
    na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania
    sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
    c.      
    prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach
    przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
    d.     
    prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w
    ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
    e.     
    prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje
    w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
    f.       
    prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania –
    przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
    g.       prawo wniesienia skargi do
    organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
    h.     
    cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych –
    dotyczy danych nieobowiązkowych wskazanych we wniosku: numer telefonu/adres
    e-mail
    ; pozostałych danych nie możemy usunąć ponieważ mamy obowiązek ich
    przetwarzania (ma Pan/Pani prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na
    przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została
    udzielona zgoda).
  • Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
    profilowaniu.Co do zasady podanie danych jest
    obowiązkowe, a obowiązek ten wynika z w/w aktów prawnych. Odmowa podania
    danych może uniemożliwić rozpatrzenie sprawy. Podanie numeru telefonu /
    adresu e-mail nie jest obowiązkowe. Ich niepodanie pozostaje bez wpływu na
    bieg sprawy, spowoduje jedynie brak możliwości kontaktu telefonicznego,
    poprzez e-mail.
  • Tutaj dowie
    się Pan/Pani więcej na temat prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
    danych:
    Sprzeciw przysługuje wobec
    przetwarzania przez Administratora danych w prawnie uzasadnionych celach
    Administratora (czyli na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) z przyczyn
    związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Powinna/-ien Pani/Pan wtedy wskazać
    nam szczególną sytuację, która Pani/Pana zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez
    nas przetwarzania objętego sprzeciwem. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane
    w tych celach, chyba że wykażemy, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione
    podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności
    lub też że Pani/Pana dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony
    roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną Administratora Pani/Pana interesy będą
    ważniejsze od interesów Administratora będzie on zobowiązany zaprzestać
    przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w tych celach.
        

    Urząd Gminy Dziadkowice
    17-306 Dziadkowice 13
    woj. podlaskie
    Tel: 85 65 69 310
    Fax:. 85 65 69 314
    gmina@dziadkowice.pl
    Godziny urzędowania:
    od poniedziałku do piątku: 7:45 - 15:45
    logo darmowa pomoc
    Darmowa pomoc prawna
    logo rozlicz pit
    Rozlicz PIT
    logo harmonogram odpadów
    Harmonogram wywozu odpadów
    logo krajowa mapa zagrożeń
    Krajowa mapa zagrożeń bezpeczeństwa
    logo oproznianie zbiornikow bezodplywowych
    Opróżnianie zbiorników bezodpływowych
    Dziennik Ustaw
    cyfrowy urzad logo
    Cyfrowy urząd
    logo youtube
    Sesje Rady Gminy
    logo biuletyn informacji publicznej krótki
    Biuletyn Informacji
    Publicznej
    logo podlaskie eu
    Podlaskie.eu
    Copyright © 2024 Urząd Gminy Dziadkowice.
    Wszelkie prawa zastrzeżone

    www.dziadkowice.pl